Kategoria: ETAP I – DYPLOM UKOŃCZENIA KURSU
Data: 21-11-2024
Organizacja pracy podczas szkolenia online
Szkolenie trwa od godziny 10.00 do 15.00.
Copyright by BOMIS. All rights reserved.
1. Jak klienci formułują zapytania o usługi rzeczoznawcze? Przykłady z praktyki rzeczoznawczej BOMIS-u.
a. klienci indywidualni;
b. instytucje finansujące;
c. korporacje z udziałem Skarbu Państwa;
d. organy sądowe i ścigania.
2. Jaki nadać kształt ofercie na usługę rzeczoznawczą wobec
- braków informacyjnych ze strony adresata oferty;
- zastrzeżeń formalnych wynikających z umów NDA lub innych ograniczeń prawnych;
- nieplanowanych ograniczeń wynikających np. z tzw. "siły wyższej".
3. Jak poprawnie sformalizować zamówienie usługi, by można ją było zrealizować zgodnie w założeniami ofertowymi oraz uzyskać zapłatę za wykonaną pracę, bez względu na jej rezultat?
4. Jak przygotować klienta na wizytę rzeczoznawcy lub zespołu rzeczoznawców w miejscu przeprowadzenia oględzin?
Wymogi wynikające z Standardu BOMIS-u i Zasad Etycznych Rzeczoznawcy Wyceniającego BOMIS-u;
Wymogi wewnętrze organizacji klienta.
5. Przebieg wizyty/wizji lokalnej/ oględzin rzeczoznawczych.
6. Zasady sporządzania dokumentacji zdjęciowej.
6. Zasada "no tutch" - w pracy rzeczoznawcy.
7. Współpraca z autoryzowanymi serwisami.
8. Wyceny, opinie, "ekspertyzy" i doradztwo rzeczoznawcze.
9. Zasady pozyskiwania informacji ze źródeł zewnętrznych - analiza rynku.
10. Zasady dokumentowania źródeł informacji
powrót do programu